שיטות אבחון וטיפול

למעלה משני עשורים פיתחתי גישה הוליסטית שמבוססת על מגוון שיטות, מוכרות יותר או פחות שאותן ארזתי אותם לכדי מרחב טיפולי מרפא.

השלב הראשון הוא אבחון מקיף שממתבצע לעיתים באמצעות תוצאות בדיקות דם, או קיניסיולוגיה, עפעוף ועוד. לאחר ביצוע אבחונים מקיפים אני נוהגת להוסיף בהתאמה טכניקות ריפוי על פי צורך – איזון תדרי גוף, שמנים ארומטיים, פרחי באך ואלמנטים נפלאים משיטת האייפק ועוד.

פיענוח בדיקות דם – הינו בסיס נוסף  ל"דו השיח" האנרגטי.  הן מאפשרות פיענוח של ערכי מדדי הבדיקות על פי שיטת האמוציולוגיה לקבל את סיפור חייו של המטופל, לזהות את הקשיים אתם הוא מתמודד מול החוזקות והעוצמות הטבעיות שלו אתם נולד.

התהליך מתנהל בעדינות ובמקצב מותאם, ממפגש למפגש, אני מסייעת למטופלים להסיר את משקלם של מטענים שאינם נחוצים, מרבדים העמוקים ביותר בגופם ומתודעתם המוסתרת, ומסייעת להם להכיר את הכוחות העצומים שקיימים בתוכם, ומאירה לעבר נקודת אור חדשה שמשמשת להם כסמן לדרך חדשה.

דרכי הטיפול השונות שמשולבות בגישה שלי הן  תרפיית שלושת המימדים, שיטת האייפק, איזון תדרי גוף, שמנים ארומטיים ופרחי באך; והן מתמזגות זו בזו במטרה לתת מענה לחמישה מימדים שעלולים לעכב או להחליש גוף ונפש.

חמשת מִימדי הטיפול

חשוב להבין, שאין מימד שעומד בפני עצמו – הם נשענים, נלווים ומשפיעים זה על זה.

המימד המנטלי

אמונות ומחשבות שליליות.
במהלך שנות חיינו, אנחנו מסגלים לעצמנו אמונות שנוצרות בחיים המוקדמים ביותר בחייהם כתוצאה מאמירות או התנהגויות במשפחה, בדרך כלל במעגל המשפחתי הקרוב. מתוך רצון לקבל תשומת לב מצד ההורים, מסגל לעצמו הילד מחשבות ואמונות כדי לחוש שייכות משפחתית. למשל, אם אשתולל אקבל התייחסות. לצד זה אם נאמר לילד, לעתים אף בהיסח הדעת, "אתה לא שווה כלום" – זו אמונה שהוא יישא אתו כל חייו, ותשפיע עליו בכל תחום.

המימד הרגשי

נוצר כתוצאה מאמונות ומחשבות שליליות.
הרגשות שנוצרים כדי לתמוך באמונות, על בסיס הדוגמה הנ"ל ירגיש הילד שהוא אינו שווה בעיני הוריו, אינו אהוב וערכו העצמי יפגע לאורך כל חייו. יש לדעת שאצל כל אדם אמירות מסוג זה עלולות להתפרש באופנים שונות, בהתאם לעוצמות הטבעיות שבתוכו.

המימד התחושתי

נוצר כתוצאה מרגשות מציקים תמידיים.
התחושות נוצרות כתוצאה מהרגשות, וככל שהם מופיעים שוב ושוב בעוצמה רבה, כך מגיע מצב שבו כל תחושה ורגש שאינם מאוזנים, משתקפים באיברי הגוף. ואם נחזור לדוגמת הילד, תחושת חוסר השווי מתייחסת למעי הדק (לפי תורות המרידאנים בתרפיית המימדים), וייתכן שבמקביל נפגעים גם איברים נוספים, שאותם ניתן למצוא בטיפול תודעתי מעמיק בשיטה זו. למצוא, לשחרר את אנרגית חוסר השווי, ולהשיב את האיבר שנפגע לאיזון ובריאות.

מימד הזמן

במהלך החיים נוצרים שינויים בממדים שבגופנו [מנטלי, רגשתי ותחושתי] בזמנים שונים בחיים. אומרים שהזמן מרפא, אולם לא תמיד.
משברים, טראומות, קונפליקטים שאינם מעובדים, גם אם נדמה שפתרנו אותם, מתנהגים בלא מודע או בתודעה העמוקה שלנו ומשפיעים על הגוף. הטיפול ההוליסטי ובפרט הטיפול ב"תרפיית שלושת המימדים"  מאפשרים לגשת למקור הביעה והלביא לריפוי שלה בגוף.

שילוב כל המימדים

זהו הוא למעשה הטיפול השלם, אשר מתבצע בקליניקה בכל פגישה.                 
תחומים שונים בחיינו עלולים לצאת מאיזון, החל משלב ההתעברות, עוברות, לידה, ינקות, שנות הגן, בית ספר, התבגרות, ישיבות או צבא, נישואין, חברויות והשתתפות בקהילות ומקומות עבודה. בכל תחום אפשר לחוות תקיעות, פחדים, חוסר ערך, אשמה, בושה, תסכול, ביקורת ועוד דרכים שבהם אנשים חשים בכאב וסבל.

השליחות שלי היא להביא מרפא והקלה לאנשים המתמודדים עם כאבים וקשיים שונים. אני מאמינה שרוב הכאבים ניתנים לטיפול.

אני ממשיכה לחקור את היכולת הגדולה הזו של הגוף והנפש להגיע לאיזון ומשלבת בקליניקה ידע עדכני ומתחדש כדי להבטיח את הטיפוח הטוב ביותר עבור מטופליי.

חשוב! ברצוני להביא לידיעתך כי השיטות בהן אני מטפלת הן שיטות של רפואה משלימה אלטרנטיבית, ואינן מחליפות טיפול ו/או תרופות ו/או קבלת אבחון רפואי מוסמך.